16e.

Idag är det den 16e, mitt turnummer och Malins födelsedag,
Grattis allra bästa du <3 hoppas du har det bäst idag!
Hon skulle göra massa roligt och jag har en massa hemlisar som
jag bokat in mig på i helgen så jag kan inte komma :(
Det känns rätt förjävligt, men jag tror att hon har nog supermkt
släkt och allt sånt där nu, så hon hinner nog inte sakna mig ens :)
Men jag saknar henne! Haha :) Får se om jag hinner dit nåt efter kanske.

Idag har jag fixat passet, sprungit en massa ärenden på stan & handlat lite.
Var så mkt viktigt man ska ha med sig eftersom vi ska långt och allt så
det blev en del spring, sen har jag träffat Anna nu på kvällen och gått igenom
det viktigaste! En glass hann det också bli i förbifarten.


Magnum gold! alldeles för söt för min smak :P får bli en mandel nästa gång!


Min pass-bild. Rätt nöjd akshully. Även om jag ser svarthårig ut :D hehe.

Men nu måste jag fixa lite innan jag ska jobba natt :( adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0