As its called again


G´dday!

Idag har jag jobbat, vart på TB och hälsat på allihopa
medans svetten lackade, men fan så snygg jag var.
Synd att det inte blev någon bild på sweaty-mama.

Har vart och handlat på stan med Sterre, han köpte nya skor,
hans var två år gamla. Dom på Intersport slängde hans gamla skor.
Behöver jag säga mer? Nej, det behöver jag inte.
Vi hittade även ett par jeans shorts åt honom. Nice!
Nu tänker ni, och dudå? Vad köpte du?
JA OKEJ, jag handlade. Jag erkänner, jag har inte råd, men jag handlade.
Fast varje gång jag säger att jag inte har råd har jag alltid råd,
hur gör jag? Jag vet inte. Jag kan nog inte riktigt vara vårdslös med monehh.


Sista 34an ju, fick inte gå miste om den. Men kan dom göra stlk 32 eller?
Min rumpa är ju ganska chunky ändå och dom är rätt stora i rova. Pff.


En sak jag faktiskt behövde! ett par snygga vita skor, mina reebok är det hål i.
Skulle jag tagit med dom till Intersport skulle gubbarna där slänga dom också.
Så jag lät dom stanna hemma. Men det var REA! Så 490 pix för dessa Nike ;)



Jag måste träna ._,,
Men amazing färg till mitt hår även om mina tuttar (om möjligt)
ser ännu mindre ut i denna bikini. Och ja, jag är tuttfixerad för er
som inte redan märkt det. (;


Så jävla nice linne för 49:- det här ska jag ha HELA sommaren.
Så snyggt när det är lite transparent nu också (: Det är ett BRA mode.

Sen efter shoppingen var iallafall jag och sterre på körskolan!
Fnissade ihjäl oss med en bunt stockholmare, och en jävla korkad sådan.

Läraren- Jaa vilka vilt-skyltar är det man ofta ser? Ren, Älg, vildsvin och..?

Stockholmblondibrudi- BARN!

Läraren- Vilda barn... Jaa iofs men det var inte RIKTIGT det jag menade...

Sen hahaha bästa grejen, jag och sterre pratade just om hur mkt vi hatade
när lärare frågar en fråga och pekar på en och ber en svara inför alla.
Sen såklart skulle han ju fråga den rödhåriga bruden, ja alltså mig.

Läraren- Om jag ville stanna och dricka kaffe i en vänstersväng, vad skulle du säga då?

Jag- ... Nej?

Läraren- BARA NEJ? Jag skulle nog sagt FAN I H****** är du DUM I HUVVET!!

Jag- hm, jaa. Men det då?

Jag låter alltid så intelligent. Kanske för att jag är det.
Nej, jag är INTE ironisk. Alls.

Iallafall.
Jag gjorde en svamp av min pizza.

Intelligent va?



Adde har köpt Thai-läsk. Den är gegg i hans flaska. Det ska vara så.



Kommentarer
Postat av: Mor Sterre

Det värmer i ett modershjärta att sonen köpt nya skor och varit på körskolan :)) Fint Soffy, like you ;))

2010-04-30 @ 21:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0