Äventyr!

Jag var ju på äventyr i helgen!
haha ja, vi fick nåt ryck att prova söka till Idol!
Som tur var fick jag veta av massa vänner som sökt innan
att chansen kommer vara ca 0,0001 % Att ni kommer vidare!
För först får man ju träffa en annan "jury" som består av folk från TV.
Dom lyssnar i stort sett inte på vad man sjunger utan bedömer om du är bra
att kolla på på TV eller inte, något sånt. Tänk er själv att det är sånna folk
som godkänt "fittan sticker fram" mm. Så dom lyssnar inte på sången alls.
Och skulle dom sagt att jag sjöng illa skulle jag aldrig lyssna på det :D
För jag vet att jag kan sjunga! Och det gjorde jag, bra sjöng jag!
Gick super faktiskt och dom var jättetrevliga och pratade mkt med mig.
När jag spelat klart sa dom bara "Jättebra spelat Sofie, men du kommer inte att
få träffa juryn idag"
exakt samma sak sa dom till Anna också.
Sjukt jobbigt när man stått och väntat i över 6 timmar på att få träffa dom jävlarna.
Meen vad gjorde det? Vi hade inga förväntningar så vi bara packade och drog hem!

En sak som var kul var däremot att jag satt och sjöng ute i lobbyn, och då
stannade Peter Jihde och lyssnade på mig ett tag :)


Haha. Så jag vet att jag sjunger bra ;)
Hahah! ja men här får ni lite bilder från i helgen iaf!


Jag och Anna, inne på första timmen av väntan.


Dom slängde massa stora ballonger och spelade musik och Peter Jihde
åkte på taket på en raggarbil!


Ungefär 75% av alla som stod och "skröt-sjöng" i kön sjöng FÖRJÄVLIGT!
Det var även en kille som sög somfan som sjöng "Hero" med han Enrique Iglesias
som vi stod och skrattade åt för han var så pinsam, som kom vidare xD

Jobbig omgivning, jobbiga folk, alla sjöng förjävligt, dåligt med mat,
PMS mm. Allt resulterade i att jag var grinig mestadels av tiden och bara ville hem :P
Så jag tog inte kort med numerlappen på eller nåt, och det är därför jag inte berättade
för i stort sett någon att jag skulle hit, för jag var så säker på att det inte skulle bli nåt.
Och det känns ju rätt skönt nu, för ingen kan komma och säga "Ååh hon trodde verkligen
hon skulle komma vidare!!" haha :D Så in your faces! Men jag är lite sugen på att söka igen,
bara för att ta reda på vad som är "Bra TV" enligt dom. Men yeye! back to normal ;)

Här är det jag sjöng :

http://www.youtube.com/watch?v=_hyHCvxVVeM


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ser ut som en riktig jäävla mupp på kortet :D haha

2010-04-20 @ 13:06:12
URL: http://annafrost.blogg.se/
Postat av: Elina

hej! kom du inte vidare då??:O

2010-04-20 @ 15:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0