Back to basics!

Så! Nu är det iallafall back to normal ;)
Känner mig lat som inte jobbade i helgen, men
det kommer jag få ta igen på lördag då det blir extra för mig :P
Plus att jag har ju inte tagit ledigt, så det kan man ju unna sig!
2 jobbfria dagar? :) För imorgon är jag ledig, men då ska jag ha klass!
Ser fram emot det SÅ mycket!

Sen mina damer är det inte långt tills jag ska beställa era varor!
Så kom ihåg att betala senast på förmiddagen den 25e
så jag kan lägga eran beställning så ni slipper vänta!
Jag tänkte försöka beställa lite fler roliga grejjer som vi kan göra på klasserna!
Fortsätt boka och höra med era kompisar så får ni nya, roliga värdinne-gåvor!
Nästa grej jag tänker köra med på mina klasser är microdermabrasion!
Vilket är en stark peeling som förnyar hudlagren,
som man kan göra på salong och allt möjligt för rätt mkt pengar,
men som vi kommer prova ihop! Så då ska vi bli snygga ;) Gratis, såklart!

Igår hade jag och Adde myskväll.
Vi var så himla trötta och slitna efter att ha stått upp i mer än 6 timmar så vi
tog ett bad direkt vi kom hem, jag drack champagne och Adde öl & whiskey!
Vi torkade oss framför svenska hollywoodfruar och skrattade som tokar!
Det blev pizza, chips och popcorn och vi slukade typ allt.
Vi var värda det efter i stort sett ingen mat på hela dagen xD
Ja, skitkul hade vi iaf ;)

Trött?


Får man tillfälle att mysa i badet med mamma och pappa ska man ta det,
tycker iallafall Diza. (notera den doppade svansen)


Masu hoppade bara upp för att visa sitt missnöje, sen drog han illa kvickt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0