Darlings!

Idag har vart en awesome dag!
Fick komma hem till underbara Mikaela och hennes hus i Vika!
Verkligen stort och fint! förstår att hon trivs bra där ;)
Med sig hade hon sin snygga syster Sandra!
Det var riktigt roligt att hon kom med och att få göra min
absolut första Mary-kay debut på er :D
Jag tyckte det gick bra, det var så himla avslappnat och mysigt!
Provade produkter och pratade om allt möjligt gjorde vi!
Så ska vi ses igen den 3e Maj :) Ser fram emot det redan!

Nästa bokning är nog på Tisdag tror jag! Usch vad jag längtar dit ;)
Haha galet hur kul det här kan vara va? Men nu är jag nöjd :)
Så fortsätt boka! Micka valde mini-Satin Hands setet iaf :D
Så det är gone! Så nu får ni passa på medans det finns roliga grejjer kvar ;)

Fick även ett "Lycka till, Puss!" sms från mamma, gulligt! Blev så glad :)
Ska ta och ringa henne snart!
Ska bara plocka av från bordet så vi kan äta club-sandwish med avokadokräm
och rostad skinka ;D

Så vi hörs sen! Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: M

hihi naaaw :) det var verkligen jätte, jätte roligt! :) hihi, men var det inte den 5te Maj vi skulle ses igen? :) haha

2010-04-12 @ 20:32:26
URL: http://meeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0