Falsk reklam.

Vadå Nokia X6? FasN vad smart. Sätta en 6a framför namnet lixom.
Det borde ju funka? Iphone6. Jag hade LÄTT köpt den.
Eller Soffy6, vem vill INTE lixom? Smart tänkt...

Men nu ska vi prata om annat6. HEHE näe jag skoja bara.


Jag tror att sen jag har börjat använda dom här Mary Kay grejjerna,
istället för min starka toner och det där kisset, så har min rödhet försvunnit helt.
Brukar annars vara rätt röd över snoken och ner mot kinderna men det är gone.
Just nu iallafall? För tidigt att säga efter någon vecka bara kanske?
Men jag känner mig fan rätt snygg utan smink nu. Och bilden är givetvis inte
photoshoppad eller ändrad eller så, utan det är fan min bleka, oröda snygga hud.
Yeah. Verkligen bra stuff.


Dagens outfit.
Transparent linne från H&M
Leggings med Mc-detaljer från Gina Tricot
Skjorta från JC
Skinnjacka från Vero Moda
Hatt från H&M
Sjal från H&M
Solisar från Asos

& min Guess väska på det!


Körde lite naturligt smink idag, orkade inte böja upp fransarna.
Men mascara, lite foundation och lite rouge = klart! :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0