Helgen!

I helgen har jag jobbat!
Både igår en sväng och sen dag idag!
Med säkerligen 30º i vagnen, lite hett men vafan,
det är ju jag med så det passade väl bra? ;)
Blev extra iallafall eftersom jag egentligen
skulle vara ledig, men att jobba gör mig ingenting (;
Det är bara att köra på, speciellt medans man är ung.
Man måste alltid börja någonstans, finns inga genvägar.

Jag har vart på massa "släkt-träffar" i helgen.
Vi är en sån familj som träffar hela släkten,
fast att vi har sisådär 14+ kusiner :P
Och sen kusinbarn på det! En hög till ;)
Men det tycker jag är superkul, jag gillar alla i vår
släkt och tycker att det är så bra att vi alla kan träffas.
Det blir lite svårare med dom på pappas sida för
då är vi mer utspridda! I skåne, norrland & göteborg.

Tycker ni kan passa på att kolla kategorin "Släkt-träff" på
min facebook, mina bilder där. Där finns det från i helgen!

Kan även lägga ut lite på mig själv idag!







Är fortfarande SÅ förväntansfull på när sakerna ska komma.
Håller på att dö av längtan!
Men imorgon ska vi iallafall till stugan och mysa!
Älskar att vara uppe i finnmarken, där jag även har bott och mormor och morfar bott
väldigt länge (: Pappa byggde våran sommarstuga här i Orsa finnmark, Tackåsen.
Saknar den tiden!


Här är huset! Mina föräldrar gifte sig här också.
Men det har givetvis blivigt väldigt mycket omålat, igenspikat osv
sen vi hade det som sommarstuga och så.


Mig imorgon? Vi ska kanske åka skoter! hoppas! ;)

Kommentarer
Postat av: :D-K /Dennis

Det var väl -5º innan du klev in i vagnen ;)

2010-04-05 @ 12:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0