Hold on hope

Idag har jag lagt beställningen hörni!
Det kan nog ta upp emot 2 veckor för att jag la den idag,
men jag hoppas att det kan gå liiite snabbare faktiskt :) längtar!

Nu får ni passa på att boka in fler partyn tills nästa månad då
vi ska göra lite mer saker! SÅ kul ska vi ha nämligen ;)
Bara att bjuda hem 3 kompisar, så får vi prova lite hudvård,
spagrejjer och kolla smink! jätteroligt =)

Lite tidningar som börjar bli nyfikna på Mary Kay nu! Kul ;)


En sån här beställde jag! Blekfis som man är :) Kommer bli nice i sommar.

Anyhow.

Den här helgen har sugit så jävla hårt, man jobbar ju på och
tänker inte så himla mycket på allt kul som man hade kunnat göra,
men nu när man ser alla bilder folk har från i helgen och börjar förstå
att man jobbat 3 av 4 helger den här månaden, då får det nästan vara nog.
Nästa helg ska jag UT! och ingenting ska hindra mig. Så är det.

Imorgon är även första dagen som vi börjar jobba dag på TB, så jag ska
dit i mina snyggaste storlek 42 brallor på min storlek 32 kropp och hälsa på,
köra dammsugaren på fullt-ös medvetslös.
Sen har jag lovat min bästis Sterre att vi ska ner på stan och kika på skor
åt honom och sen ska han tvinga med mig på en värdelös kurs på trafikskolan.
Men jag antar att jag måste, det är tur att det finns någon som tvingar mig.
Funderar på att hoppa in i duschen och göra lite satin hands så jag har lena händer
tills imorrn. Känna sig lite fin. Kanske en ansiktsmask också? Hmm :)

ha det bra brudar & boys! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0