Ikväll!

Diza försöker dra ner en värdinne-påse
från bordet, jag försöker förklara att då måste
hon faktiskt BOKA en hudvårdsklass med mamma. (Mig)
Men hon jamar bara som svar. One way conversation.
Ingen som lyssnar på mig inte! Nu har jag ställt bort dom iallafall.
Jag vet inte vart jag la dom? men det kommer jag väl på imorgon igen.
Tror jag.

Jag tror iallafall Mikaela kommer bli en underbar värdinna!
Jag är riktigt nyfiken på vad hon kommer välja?
Men det får vi se imorgon! Vi får även se om jag stammar
fram min första hudvårdsklass. Men jag är pepp! Körpå!
Full fart framåt är det som gäller! Hejja hejja!

Idag har jag vart hemma hos Malin! Vi fick se deras nya hem!
GUD vad fint det var! Jätte-fresh! Jag blev svartis, men jag ska
försöka undertrycka det och bara vara glad istället ! haha!
Det bjöds på gott vin och Andreas var verkligen snabb med
ostkrokarna! Vi battlade lite i par-musik och hade en varsin favorit
på varje musik-genre. Det var liite häftigt tyckte jag!
Hon bokade en bokning och det kommer bli superkul det med!
Jag längtar samtidigt som jag är riktigt nervös! Men det ska nog gå bra!
Vi pratade makeup och hudvård som tusiken och vi tycker faktiskt
rätt lika när det kommer till kritan! Iallafall,

JÄTTE kul att få träffa er ikväll Malin, du är så duktig tycker jag!

Jag borde verkligen skriva upp en lista på vad jag ska ha med mig imorgon
så att jag inte glömmer någonting! Men det kanske är sent att göra det
halv två på natten? kanske ska jag vänta tills imorgon? kanske kan jag inte
sova om jag inte gör det nu? Åh herregud. Svårt att vara mig ;)

Tack alla som bokat hudvårdsklasser! Ni kommer själva se hur avslappnat
och mysigt det är att bara få skämma bort sig lite ibland :)
Ses i veckan honeys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0