Lönedag!

Javisst, vem tänker på annat idag? LÖÖÖN!
Jag hade sånt behov av att dra ner på stan och shoppa nåt.
Jag hade lite presentkort och sen hade ju JC äntligen fått in
sitt samarbete med Stylein! Det såg jag reklam på, hos Malin!
Jag som har vart och letat flera gånger redan, haha.
Men ja! Det fick bli den älskliga tröjan eller ja shrug-en.
Hur man nu säger det!
Nu har jag ju en vit tröja under, men ni lär se sen. Känns som en ny favorit!



Vad snygg den var! såg jag nu. Men jag köpte den inte :(


Jätteblå-bh och ett nagellack i blått! Bhn ser ju stor ut på bild!!
Önskar jag kunde säga det samma om mina tuttar. HEHE.


Tröjan är ny från H&M och nya nagellacket är på!


Såhär cool var jag idag.
Jeans - Cubus
Vit Tröja - JC
Svart tröja - Gina Tricot

Sjalen vettefan.
Sen drog jag på svart mockajacka från Vila & min Guess väska.


Såhär snygg var jag. Jepp jepp.

Viktigare-wajnigare inlägg kommer soon!

Kommentarer
Postat av: :D-K /Dennis

Aa sådär snygg va du :D

2010-04-23 @ 17:30:53
Postat av: Elina

så stilig! riktigt söt!

2010-04-23 @ 17:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0