Mary Kay!

Det är några tjejer som vill hjälpa mig komma igång med
mitt lilla företag och hjälpa mig ha klasser med dom!
Det är så himla roligt och jag uppskattar det verkligen :D

Nu behöver jag verkligen er hjälp att få träna, träna, träna!!
Och ni får ju en present av mig som tack för hjälpen!
Vill man boka fler klasser får man antingen en lite dyrare gåva,
eller lite mer helt enkelt :)  Det är ju gratis! gratis är gott ;) haha.
Och vill man inte ha klass med kompisar kan man alltid höra
om mamma eller kanske syrran vill ha en gratis hudvårdsklass?
Vill ni att jag ska skicka gratis prover så gör jag givetvis det också (:
Bara att höra av sig :D för jag har ett litet lager!

Idag har jag vart och fixat massa små-grejjer som man behöver
för att ha klass tex värdinne-kit och en svart kavaj och en vit tshirt till!
Sen har jag läst igenom business-basics och sånt smått & gott :>
Blir nog bra det där!




Kommentarer
Postat av: Mallan

Jag vill ha ett party hos mig! När passar det dig? :) Vi kan ju ringas :)

2010-04-09 @ 12:16:08
Postat av: Beckie

Jag har en liten liten fråga. Jag använder i princip bara Mary Kay grejer men min mamma har tyvärr slutat med Mary Kay nu. Så min fråga är, om jag får slut på produkter kan jag få börja köpa hos dig då? :)

2010-04-10 @ 16:24:31
URL: http://beeckie.blogg.se/
Postat av: Soffy

Var det din mamma som köpte produkterna innan eller har du redan en konsult beckie? Som du brukar gå hos? För om det är din mamma osv som köper får du givetvis köpa hos mig, annars kanske du måste fråga din gamla konsult om du får byta, så gjorde jag tex för att jag kände att jag hade bättre relation till en annan och ville hellre beställa av henne då :P

2010-04-11 @ 00:53:17
URL: http://soffy.blogg.se/
Postat av: beckie

Nä alltså det var väl mamma som var min konsult men hon har som sagt slutat! Ah men fan va fint då, då kanske det dyker upp en beställning av mig sen! :)

2010-04-11 @ 16:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0