Muu.

Jag börjar bli riktigt nervös nu.
Jag sitter här i Addes tröja och ser förjävlig ut.
Men mina naglar är nymålade och snygga iallafall.
Idag hittade jag ett köttfärsigt-tass-avtryck på Mary Kay pärmen.
Jag lär skaffa ett skrivbord. Men hur ska man ha råd?
Jag vill inte ha nåt fult skrivbord heller, och vi behöver halva IKEA
hit känns det som! Men Adde bara säger att vi ska vänta tills det är varmt
ute så vi kan riva ut förråden och rensa och skit.

Screw varmt, jag vill ha det NUNUNU.
Sån är jag, allt ska hända NU, boom, pang, yää, mu, nu.
Jag hade ju kunnat wajna arslet av mig på att jag fick 2k i restskatt
medans alla andra bara skryter så förjävligt om hur mkt dom ska få tillbaka.
Men sen har jag sparat 30k iår också, det har inte ni.
Visst, det är mkt av dom pengarna jag inte kan röra, men det var ju en annan sak.
Jag är king kong på min ekonomi, och för att ha dyskalkyli är jag rätt stolt över mig själv.
Ser ni hur snabbt jag byter ämnen hela tiden? IM FAST, yää, mu, NU.
Så ni får hänga med.

Jag har så sjukt mkt att göra så tankarna kör sitt eget race, you know.
Inatt åker vi iallafall, hihi. To a secret destinaton ;)
Men det kommer nog bli kul, eller så kommer det suga.

Nu måste jag fortsätta mitt race. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0