Ostbollar.

Jag hatar ost-smak men jag gillar dom här ostbollarna.
Cheezzz ballzzz. Dom heter så, läs själva på påsen!
Men dom smakar inte ost. Och visst är det bra?



Jag har använt den där spy-sprayen nu.
Senast när jag gjorde det snöt jag mig och allt som kom var blod.
Så jag tror jag ska chilla med det där litegrann.
Eeller? Eller så kanske jag är beroende nu?
Beroende av att bli bäng i skallen och blöda i snoken.
Yeah right.

Anki sa en bra sak om det där idag.
-Lika lätt att bli beroende av som en käftsmäll ungefär.
Och ja, ungefär så lätt kan jag tänka mig att det skulle vara.

Jag har vart grinig hela dagen.
Jag har mens med tillhörande mensvärk.
Igår natt hittade jag FAAN i mig inte värmekudden heller.
Tillslut fyllde jag en trocadero flaska med hett vatten o la på magen.
Där låg jag och svettades, förbannad och snuffig med en jävla trocadero på magen.
Haha.
Jag tänkte att jag skulle sura innan jag somnade men jag hann inte...
för jag somnade. Är inte det jävligt då?

Jag hade ett snabb-hat på allting där ett tag.
Sen hade jag en snabb-ångest på idol.
Tänk om folk tror att det finns någon som är bättre än mig?
Tänkte jag. Det finns ju många som är bättre än mig,
men det finns inte en jävel som låter som mig.
Där kan ni fan inte klå mig. Stå där och sjung era svenska midsommar
sånger men jag kommer aldrig låta likadant. Hell yeah.
(Och ja, där gav jag mig själv lite Soffy-pepp, precis.)
Plus, att hade jag nu kommit vidare i det här idol,
så hade det vart jag, Agnes och fittan sticker fram.
Vilken bravur?


Känner mig som Masu idag. Eller...

Kanske Diza?



Jag är så jävla trött och sur, men jag borde fan inte sova.
För imorgon den här tiden så jobbar jag så det är bäst att man inte somnar då.
Fyfan för att vända på dygnet på en dag. Och imorgon är det natt-jobb,
sen på måndag är det fan dag-jobb igen. Sen blir det nytt schema.
Pfff...

Jag vill shoppa och äta chokla... D.


PC OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0