Seriöst!

Nu får det vara slut på dåliga inlägg Sofie!
Skärpning! Men nu ska jag vara seriös.
Eeller nåt i närheten iallafall.

Jag kom hem från Falun för en halvtimme sen kanske!
Har som sagt (typ tusen gånger sagt kanske?) varit på
nykonsult-utbildning.
Jag kan säga att jag aldrig vart på roligare utbildning!
Det var så himla awesome.
Älskade Marit, hon är ju helt underbar!
Hon hade nog kunnat tagit sig hur långt som helst den kvinnan.
Hoppas att folk kommer kunna se på mig på samma sätt!
Samma sak är det med Therese, jag älskar att höra henne prata.
Så fort hon berättar någonting så dras man med i det hon säger.
Och alla är så trevliga! Så snälla och förstående och mysiga!

Iallafall!
Först kom vi dit, till Marits hus.
Och min första tanke var "Det måste vara fel HUS?!"
Min andra tanke var "Vilket jävla MANSION!!"
Min tredje var "Ska jag ta kort?"
Jag slog mig själv på fingrarna, hårt.
Lät kameran förbli i väskan och följde med de andra
in i ett "Mary-Kay" rum i garaget. Jättefint där inne!
Mysigt och härligt. Det var askallt också men jag var ju
100 grader varm och lite nervös så kylan gjorde bara gott.
När Marit hälsar oss välkomna har hon en mörkblå kavaj och kjol,
matchande tiamo-klackar exakt som mina fast i glansig mörkblå lack
istället för mina matt-svarta. Det fick mig att tänka lite "är hon superkvinnan?"
Men hon var jättesnäll och trevlig! Och förmodligen superkvinnan, ja!
Så jag blev (om möjligt) ännu mer peppad på att göra det här :)
Man fick så himla bra info om hur man ska göra och sen givetvis
mina efterlängtade brocher att sätta på kavajslaget ;) Så kul!

Och imorgon eller övermorgon så kommer alla mina produkter!
Så vill ni hinna välja första gåvan så boka redan nu?
För jag har olika saker som ni kan välja mellan, men bara dom första
visningarna, för sen får alla samma sak mer eller mindre då =)
Ni som är intresserade kan bara skicka mail till [email protected]!
Det kostar givetvis ingenting att ha visning, det är bara ni som får
en gåva av mig för att ni gör det! Så snälla låt mig få träna på er? =)
Skicka mail!



Så, den tidigare delen av dagen var inte alls lika bra som slutet på den.
Jag har jobbat, skaffat ett helt onödigt personbevis och träffat världens
gringaste j*vla sk*t polis. Haha, nu cencurerade jag också. Får man det?
Jag skulle ju skaffa pass, men det var ju NÄST intill omöjligt och mamman
innan mig tog 30 minter?!?!?!!?!?! på sig att ta kort. Jag menar herregud tanten,
är du gräslig på kort, så är du förmodligen det. Det hjälper inte att ta om det 20 ggr.
Du kommer inte bli nöjd ändå, boka visning förresten om du ser detta tanten,
så kan jag ge dig ett eller två tips så kanske kortknäppningen går lättare? :D
Iallafall så var jag så JÄSIKEN i fasiken arg. Var ironisk mot sur-tanten i kassan
och det gjorde ju inte saken bättre direkt.

Tillslut kom jag iallafall därifrån med världens huvudvärk, ilska och ett pass påväg.
Blev inget "shoppa i falun" det enda vi hann var att slänga i oss mat på babs och
räsa hela vägen till Falun. Som tur var blev det ju bättre sen :P
Nu ska jag ta en huvudvärkstablett! Adjö så länge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0