Handbagage!

Och väskor och väga in sig och kolla så trosorna är med.
Det är dom! Jag har dubbelkollat (;

Nu får ni lite bilder från igår! Om ni vill!

Hahah, såå häftigt! Maley har ju peruk hemma! Svarthårig once again!


Harkrank in the sky.


Jag orkade inte ha snygga skor när jag begav mig till Maley :>
Busigt!

Dagens outfit i övrigt!
Leggings: Gina
Blus: STIL
Skor: Deichmann
Skinnjacka: H&M
Väska: LV


Nytt nagellack! Goodstuff. Jag veet, ja väät, jag är bäst på att hitta snygga stuffs!
Alla vill veta vart jag köpt min hårfärg, nagellack, kläder & kamera.
Jag tror jag är awesome?


Mammas goding ;)


X2


Grawwrrrrrr. Cooltjej.


Jag vet att ni ville ha en till bild! Mu.

Ja och nu ska jag väl platta håret och sätta upp luggen med en hårnål,
sätta på mig mina diesel jeans och nån snygg topp och en tröja, skinnjackan kanske?
Sen sminka mig och dra till tåget som går mot uppsala!

Iiiih vad nervös jag är :D Ska vi verkligen dra till Tunisien med snyggbrudarna?
Jaa, det ska jag fan.

GTG to Tunisien, BRB!

Kommentarer
Postat av: DinDuva

Passade bra som brunett, men ditt vanliga hår är ändå finare :P

Hälsa alla i Tunisien att jag kommer för dom någon dag. (dom vet vad det betyder)

2010-08-14 @ 16:03:13
Postat av: Tanja

Hej! Jag har röstat 5 poäng på dina skor på nelly.se. Hoppas du vill rösta på mina! Länk finns på bloggen.

2010-08-15 @ 21:17:56
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0