Helluh?

Ett förlåt istället för en block på fejjan kanske?
Jag är inte långtjurig! hint hint.

ANYHOWSI!
Jag är så otroligt glücklich right now!
Min kamera har ju kommit! Och därför så ska ni få se lite pics!
Men notera gärna att det enda jag har är mascara och fett hår.
Alltså nästan inget smink. Så jag är skitful, men det får ni fan leva med.
Jag är naken utan foundation :X

Imorgon packar jag och på fredag drar jag till första stopp:
Uppsala C, Limtsack & Beppa
Andra stopp:
Arlanda -> Tunisien!!

Jag har även spelat fiol hemma hos Sterre! Det lät nog skit.
Men det gick iaf bättre för mig än för Sterre, och det är inte fyskam!
Den människan kan ju allt. Utom att få fiolen att låta som den ska då, mihi.
Men nu kommer han garanterat tjuvträna hela nätterna tills han kan spela
Titanic-introt utan stopp. Det lovar jag er!

Och här kommer något annat jag lovat: PIKZHURZ

Påväg hem till Maley!

Jag ÄR brun! På benen och magen iallafall?


En spindel lika stor som ett sandkorn på mitt finger :D
ASBRA SUPERMACRO YOU-GUYS!


Spöket laban...


I iz Kasper. And I lol you hooman.


Chilli´n

Här ollar kasper skåpen med röven.. Bra jobbat kasper!!

Mer får ni inte se ;)))) Kanske kommer ett till innan jag åker iväg till Tunisien!
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: dinDuva

Verkar ha varit en bra kamera, eller så är det bara du som är en bra fotograf :)

2010-08-12 @ 01:55:55
Postat av: dinDuva

Eller båda delarna.

2010-08-12 @ 01:56:38
Postat av: Soffy

Tack David! Jag hoppas efter mina otaliga tusentals bilder genom åren att jag är någorlunda fotograf iaf ;) Men kameran är hur som helst fantastisk :D <3

2010-08-12 @ 02:35:11
URL: http://soffy.blogg.se/
Postat av: dinDuva

Du får visa mig hur man gör någon gång, köpte mig en Casio Exilim EX-Z2 för ett tag sen då jag trodde att det var kameran mina värdelösa bilder berodde på, men klarar inte av att ta nå bättre bilder nu så haha ^^

Fast hade varit väldigt trevligt med en vattentät kamera .. aja ha det fint, over and out.

2010-08-12 @ 02:45:12
Postat av: Soffy

Haha okej! Men det är väl lite i billigaste laget om man vill ta bra bilder Davido? Min nya tar SUPER mkt bättre bilder än den gamla och det skiljde ändå "bara" 3 år :P Så jag tror det är rätt mkt kvalité som spelar in! Men det borde vi absolut! Hör av dig ;)

2010-08-12 @ 03:10:34
URL: http://soffy.blogg.se/
Postat av: dinDuva

Haha, ja det var väl det, men tänkte att man kunde få nå fina festbilder iaf och nu såg jag att den har ju gått ner med halva priset ^^

Jag får göra det, hade varit kul och faktiskt kunna förstå sig på en kamera haha :P

2010-08-12 @ 03:35:16
Postat av: M

Du är så otroligt fin! :]

2010-08-12 @ 17:15:59
URL: http://meeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0