Kazoom

Nedkopplat läge kan ta sig.


Kärlek till min Chanel klocka!


Kärlek till min Miu Miu väska, som jag inte borde lägga snett, för den ser sne ut på bilden!


Kärlek till min Chanel, har även en liten röd boxig en. yää.


Mina jobbarmuskler! Säger ju att jag har ett jobbigt jobb,
ser ni ut såhär utan gym eller? Näe, trodde väl inte det.
Ska däremot gymma pårom lite så jag kan bli stark som en ninja
och ninja er allihopa.

Det är nu alla blekfeta tjejer ba "Ååh men som att man vill ha muskler rååå! Uuusch!"
Nej men, man vill vara tjock och svag. Sådär sambo-fet som halva Mora. Mhh.

Men ja, jag vet att jag är inte direkt tränad för det, det här är muskler jag får varesig
jag vill eller inte, för att jag jobbar som jag gör, jag är inte pippi långstrump herself för det.

Däremot ska jag åka till gymmet idag med min lillebror, och det ska bli skoj!
Sen ska jag hämta ut 3 plagg kläder som jag beställt. Ni kanske får se laturZ


Pusshej!

Kommentarer
Postat av: M

Lägg upp foton på kläderna sen snygging! ;] Älskar din stil! <3

2010-08-30 @ 21:23:09
URL: http://meeela.blogg.se/
Postat av: Timothy <3

U go girl! Väskor of d00m! :D fina är dom, och du är finare ;) hetnows :D snacka på msn nån jävla gång igen kanske? tröttsamt det vore att tappa bort dig helt :P

2010-08-31 @ 00:35:44
Postat av: Maria

SpännisSoffy, din lilla snygging!

2010-08-31 @ 16:34:14
URL: http://erikssonmaria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0