När

allting inte är för-evigt och blommor hela jävla vägen måste det
alltid finnas en att skylla på. Det måste alltid vara något som är katastrofalt.
Jag orkar inget mer katastrofalt just nu, då blir jag sinnessjuk.
Istället är jag hysterisk i 1 min tills jag lugnar mig och blir likgiltig.
Så ja, skyll på mig om ni behöver nåt att prata om, vilket vi vet att ni gör.
Om ni bor i Mora dvs! Där vet ju alla att jag är kung! ... drottning... kattmästare?
Vill ni ha detaljer får ni gå någon annanstans, för mina är fan slut.
Men ja, ryktet stämmer! Jag är en snigel.

Just nu drar jag en Bman och säger helt enkelt : Sket man väl i?
Det är inget drama med det, bara ni som gör det drama!
(men det sista brukar inte Bman säga, bara så ni vet!)

Jag jobbar nu iallafall. Jobbade just första dagen med fett ont i magen, jag har nog
fått den omnämnda Tunisien-sjukan trots allt. Faan också. Arg var jag på jobbet också.
Ranta-runt-i-ringen med dammsugaren så att jag inte ens hörde varken winnerbäck eller beyoncé.
Vafan är det för stil egentligen? dumma dammsugarjävel. Dumma jobb. Dumma elaka folk.

Jag kan iallafall spela typ blinka lilla stjärna typ på fiol TYP.
Och det kan inte ni. Så sug på den tills jag orkar lägga upp bilder.

Och det heter båt-ratt. sug på den x2

Kommentarer
Postat av: maley

Älskade du! :) Folk är bara fittor. Glöm aldrig hjärtat att det är dina känslor som betyder någonting, du kan inte bortse från vad du känner för att göra andra nöjda.

Du ska bara veta vad du är bra, hur bra du får andra att må. Att ha dig som vän är så jävla skönt ( rent ut sagt). Att du ställer upp som du gör, är den där fina vännen som lyssnar och finns där. Det betyder väldigt mycket för mig. Och du ska även veta att jag finns här för dig, alltid. Dag som natt.

Tveka inte att höra av dig om du ligger och grubblar eller inte kan sova för du har så många tankar som snurrar i huvudet, ta upp telefonen och ring mig då, så kan vi grubbla tillsammans.

Puss och kram vännen! <3

2010-08-24 @ 09:02:56
URL: http://maleyeriksson.wordpress.com
Postat av: limtsack

Micke säger att det heter ratt och han var ute och seglade nyligen ju. Ska bara fråga seglingsexperten tvärs över också, men ratt ska vara ratt, hahaha. Micke skrev "man styr rodret med ratten, men rodret styr båten".



Jag har för övrigt sovit ut på riktigt för första gången sen Tunisien. Så jävla skönt. Men jag vill böla hela tiden och magen är nog inte bra än den heller.



Och du. Jag saknar dig.

2010-08-24 @ 13:10:48
URL: http://limtsack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0