Nu ni!

Lever jag igen.

Förbereder mig på att leva ensam på 58 kvm och försöka att INTE
ha 7000 i räkningar som denna månaden, plus "semesterlön" alltså
jag har ju betald semester, men det är ju aldrig full lön! Men den duger bra den å!

Jag är en drivig kvinna. Jag lär ju överleva!

Förresten så är min bror världens bästa just nu och tar hand om mig som ingen annan,
skjutsar mig om jag ska någonstans och köper pizza och tar mig ut på promenader och gym.
Kirrar kaffe mm. Vad mer kan en storasyster begära?

Imorrn ska jag nog höra om han vill ta med mig på storhandling på willys ;) Haha.
Det kan jag väl begära?

Kollade även igenom Tunisien bilderna och min mage är så svullen att det ser ut som jag
har en eller annan bulle i magen. Men jag åt ju varken bullar eller bebisar i Tunisien så jag
är rätt less, på VARJE bild äre en bulle på kaggen där. Fifan va snajs.
Det vore ju en sak om jag vore blekfet, men nu är den ju som en såndär gubbmage.
Typ hård, och liten. Och lite jävla brun.
Jag har ju trots allt varit till Afrika TVÅ gånger denna sommar, Ena gången med bulle, andra utan.

Jag ska skicka iväg bilderna till Linn och strängt förbjuda henne att lägga ut bulle-bilderna,
vilket kommer vara jävligt svårt för att det är på varje bild, varje dag. Huuuh :x
Varför är man skitful på semester för? Och varför blev jag inte brun av 2 ggr i Afrika?
Inte brun nog iallafall. Ingen ser ju att jag varit i Afrika.
Ens EN gång. Fy skam :(

Anyway: Här kommer det jag VET att jag får lägga ut, so far ;)


Jag är väldigt vit. Men fin! för EN gångs skull.


Max vill ha ett "Serious-Talk" om den här kortknäppar-trenden.


Men TITTA! dom har ju Fyld Vol! ... Någon?


Hört att Nött Kött med Blommon ska vara fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: limtsack

Hahahaha! Blommon.. Så fräskt!

2010-08-26 @ 03:38:33
URL: http://limtsack.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan trösta dig med en annan sorts Tunisien-sjuka... Jag mådde prima när jag vara där, mitt resesällkap tillbringade två dygn på toa ;) På vägen från Arlanda stannade jag vid McD och köpte mat. SEN blev jag sjuk... Så sjuk så det blev stanna hemma från jobbet och salmonellaprover på sjukhuset. Men det var den äckliga hamburgaren som var boven. Behöver jag säga att jag aldrig mer handlat på Donken!? Hälsa lilla Bullen från mig :)

2010-08-26 @ 08:16:06
Postat av: Sterre-mamma

Det är för tidigt på morgonen.... det är JAG som skrivit inlägget ovan :P

2010-08-26 @ 08:16:59
Postat av: soffy

Hahaha Kerstin! vet du att du låter EXAKT som Sterre när du skriver? haha :D Nästan läskigt faktiskt! Men det kanske blir så, sådan mor sådan son? ;D

2010-08-26 @ 13:59:19
URL: http://soffy.blogg.se/
Postat av: anemia

VA?! Åt du inga bebisar i Tunisien? Var det därför jag och Linn sjuknade in efteråt? Vi skulle kanske hållit oss till Tuc som du. Eller köttpåsar :(

2010-08-27 @ 08:37:07
Postat av: M

Du är jämt fin tycker jag! :]



Sv: Ja det måste vi ta och göra. :]

2010-08-27 @ 13:29:23
URL: http://meeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0