Nummer fyra!

Sist men inte minst mina damer & herrar, nummer fyra!!


Blir jag nå brunare?

Gott med glass till efterrätt ;D Nestlés chokladglass! nom nom :D

Hejdå Hurghada, nu åker vi till Giftun Island!

Håller om Adde lite, WERE ON A BOAT!

Snorkling på G?

Hahaha.... jag har aldrig snorklat förr!!!


Röda havets Korallrev ;)

Hello fishy fishy?





En annan snorklar ju i röda havet ;) Den här blir nog en bra profilbild på fejjan!

En 5 minuters paus för att kolla vad som är fel på kameran??


Bestämd?

en blå en!

Det fanns inga blåsfiskar där så jag fick väl bidra med allt jag hade då?
Upp och ner också! Det ni ;D

Hejdå Havet! En stund! Här gick kameran min sönder :x

Giftun Island! Privat strand för alla som åkte båt dit, skitgod lunch mm ;D

Det börjar smyga sig på! Här brände jag mig även. Haha. Sista dagen :P
Blev lite för mycket snorkling och sol tror jag!

Sen på kvällen hade vi bokat bord på den asiatiska restaurangen på hotellet :)


Jättefint ställe precis bredvid stranden och 6 rätter fick man ;)


Addes dessert!

Jaaa det var väl det jag hade från Hurghada & Egypten :)
Nu har ni klarat er långt ;) hahaa.



Kommentarer
Postat av: Deniz

hahaha vilka snorklingbilder <3

2010-08-06 @ 01:26:03
URL: http://bengibong.blogg.se/
Postat av: Soffy

Hahaha ja lätt :D

2010-08-06 @ 13:59:22
URL: http://soffy.blogg.se/
Postat av: Bettan

åh vad härliga bilder!:)

2010-08-06 @ 15:51:15
URL: http://roseofdespair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0