Nuuuu

tror ju alla att jag är elak! Men så är ju fan inte fallet.
Jag är bara vältalig.
Det enda man behöver göra är att ge fan i att göra mig arg.
Och ni behöver inte bry er om att ge mig ett rungande svar i era bloggar.
För har ni nu blogg så läser jag dom inte, det är ju JAG som är ER idol,
och inte tvärtom.

Hur som haver!
JAG SKA PÅ TJEJRESA! Soffy, Bepz och Limtsack drar på girltrip till soliga Tunisien!
Kommer bli så SKÖNT att dra bara bra brudar (; Och nu n'r jag rest hela en gång
är jag ju superhajj på det här. Arlandas stolthet! Hittar allt, kan allt!
Sen efter det börjar jobbslitet igen.

Men nu ska jag fixa mig eller iallafall klä på mig, dra ut på lite brud-äventyr
och sen kanske åka en karusell om någon törs? OCH OCH OCH, göra marängsviss
och äta hela skiten själv och försöka lugna ner mitt svallande humör.. och hår. EHE.


God och klad soffychoklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0