Plopp!

Jag kan inte lyfta armarna!!!
Dagens sanning det. Och jag ska jobba natt!!!
Dagens sanning x2. Och SATAN vilken PMS jag har, hähä.(x3)
Så jävla älskvärd! Skällt ut min telefon ca tusään ggr idag.
Tur att den inte kan skrika tillbaka, annars hade jag nog dängt
den i väggen för längesen, men den bara kollar tillbaka på mig sådär
alldeles jättetyst och undergivet. Fine, tänker jag. Fine.
I´ll let you live! Och just nu är jag rätt stolt över min storsinthet.

Jag har faktiskt fått vila! Jag la mig och skulle försöka medans ungjäveln
ovanför dampade loss totalt med sin vän dampunge numero dos,
dom kastade BLA, en stutsboll i väggen, om och om igen,
OM OCH OM I-JÄVLA-GEN!
Imorse spelades även någon jävla slagdänga så högt att jag vaknade av att jag sjöng med,
och hela väggarna bara durrade av volymen. Jag var minst sagt mordisk.
Får man göra så? Får man ha en dampunge på övervåningen? Ska dom inte bo NERE,
så att dom inte kan störa andra folk med sitt jävla skrikande och springade och dängande
av stutsjävlabollar? Faaak.

Anyhow, nu ska jag laga lite amazing jävla mat. Sen ska jag dra och jobba.
Sen ska jag cykla, eller kanske gå, för jag HATAR min cykel som jag lånar.
Den suger. Jag hittade en ny idag, 4 jävla pix. Fyfan. Det har jag inte ens på mitt konto atm :x
Fattig som en kyrkråttis. Förhoppningsvis kan jag kräva Sterre på min hundring som jag
skulle få efter mitt springlopp ända till nästa lyktstolpe! JAG HAR INTE GLÖMT DEN U SEE!
Tro att jag inte orkar? Pppft, vem är så dum egentligen (;


Käääääärleeeek!

Kärlek till min nya tröja! Ären inte the nicest thing?

Mina nya mjukisar! Skööna :>

Och tröjaan! Den har även fickor på sidorna. LOVES.


Plopp <3 mmh. Dig ska jag äta sen. Nomnom.
Ny duk från jysk också! Som ruinerade mig ;( almost!
Nytt duschmunstycke och skit för allt mitt skit är trasig skit nu.
Skölja håret under badkarskranen <3

Min fina ring.


Det var all surhet jag hade idag. SAWWY!
Puss och adjö.

Kommentarer
Postat av: Sterre-mamma

När man har PMS får - SKALL - man äta choklad. Den där lilla Ploppen kan du ta som förrätt, skaffa fler! Cykeln var underbar! Gummistövlar och cyklar skall vara ROLIGA annars är det ingen idé att ha dom ;) Kräv nu Sterre på den där hundringen, den är du värd :)

2010-09-01 @ 07:22:04
Postat av: Timothy ;D

Du är "the nicest thing" ;D så äre :D läser din blogg oftare än du tror (A)

2010-09-07 @ 00:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0