4 dagar.

sen sist, det som hunnit hänt är !


Rivigt ur garderoben och gjort om hela siiten, för 74 e gången.
Här är mina Jimmy choo skor & purse, Aldo´s, Gucci väska mm samlade.
Givetvis har jag lite papper i dom så att dom icke ska tappa formen! ;)


Meghan linne, Guess väska


Skorna jag måste sälja :( *gråter inombords*


Advent!


PLUS.

Att jag ska sjunga & sminka på ett bröllop! (Inte samtidigt)
Förhoppningsvis även bruden ;)
IIIIIIH vad kul. Det ska inte ni! nanana-nana-na!




Lite Tips!
(Sorry att jag ser ut som en lök mitt i natten)
Visste ni tex att,

Torr-rynkorna ni har som unga
(Tex när man tvättat sig i ansiktet och får STRAMT runt ögonen)
är dom rynkor som kommer bli djupare
som tex "kråksparkar" vid ögonen. Det är därför man ska använda ögoncreme!
Återfukta-Återfukta-Återfukta!
För att förhindra att dom blir torrare och därmed djupare.
Sen får folk göra precis hur dom vill med hudvård givetvis!
Men jag är iallafall säker!
På ena sidan har jag MKs ögoncreme med ljusreflekterande pigment!
Så att man slipper mörka ringar samtidigt som det återfuktar!
Syns det skillnad? Tror det syns bättre irl !


Läppglans som går mot lila eller ljust rosa gör att tänderna ser vitare ut!
Själv älskar jag den lila färgen i MKs Starry.





PS.


Bara jag som är världens kallaste & fryser ihjäl ute just nu?
1km till busshållsplatsen betyder 3 tröjor, långfillingar, mössa halsduk & vantar.
Jag orkar inte vara kall, jag är hellre osnygg.
Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0