Babes!


Tja babes.
Tack för alla fina kommentarer på sista tiden!
Ni är bäst häst på fest <3


Jag idag! Rufsen of doom.
Skinnshorts : Topshop
Halsband: Chanel
Tunika: H&M



Köpte hem en sån här för att jag skulle sälja en.
Och vet ni va? Mina torr-utslag från tunisien är ÄNTLIGEN borta!!!
Inga mer röda fläckar som blir grusiga under foundation <3
Så jävla bra creme. Använde idomin innan men det hjälpte inte.
Älskar lilla spateln också :>


RufseT påväg till salongen!

Före&Efter



Allt mojsigt trassel är borta! Och snelugg har jag skaffat!
Är inte det lite hax då? ;) Polkagrisar kan ni köpa av min bror! 15kr!
Så stödjer man hans klassresa (: Super! Ska köpa igen när lakrits kommer :>


Köpte ett rosa läppstift! Måste våga använda bara :>
Och jag vill ha meer! mer mer mer läppstift.
Vi har ju typ tusen färger så det finns en del kvar :P
Mary Kay<3


HELGEN:


Cool tjej?


Klänningen är Pixie Lott for ASOS






Birthday-Girl kladdade dipp på mig!
Men jag gav igen minsann :D haha


Finaste Johanna, som vanligt finast i världen!


Snygg-Deniz!


Coola Dennis?


hähä haha hohowhow.
Yeah. Awesome <3

Kommentarer
Postat av: Dennis M

I got skillz 4 brillz? :P Kuul ferre me alla awezumgirls iaf :D

2010-12-16 @ 19:48:56
Postat av: Soffy

haha ja lätt ;D Håller med!

2010-12-17 @ 03:17:36
URL: http://soffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0