Bröllop!

Jag har nog aldrig lyckats så bra med någonting,
Supertypiskt att jag inte hann ta kort på brudens syster också
men hon var superfin!

Jag sminkade alltså bruden, fixade håret & sminkade brudens syster Ninni!
Det var jätteroligt och jag tyckte det gick jättebra trots att tiden var knapp!
Efter det så åkte vi till vattnäs strand och hade bröllop!
Jag sjöng en låt acapella och det gick super trots kylan & allt!
Sen åkte vi till en bystuga och där sjöng jag en till låt när brudparet kom in.

Så sminkade jag henne! Fin va? Jättefint bröllop verkligen!

Jag ska ladda upp mer bilder och förklara mer när jag har tid.

Nu ska jag försöka ta det lite lugnt & sen somna i tid.

Så vi hörs snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0