Helg, tjoho?


HEJJJJJJJJJJJJJJJJJJ alla jävla pajasar.
Jag borde städa idag men jag är så trött, jag orkar fan inte.
Igår natt jobbade jag tills 5 eftersom tåget "bara" hade 3 extra vagnar.
Älskar att man ska göra 8 vagnar på samma tid som 5?
Plus att det var 165 minuter sent. Ja, vi måste räkna det i minuter x)
Sen UPP idag igen och leka kaffetant & jobba igen 13,22.
Snart är det väl natt igen och ett nytt tåg kommer,
såhär kommer jag alltså ha det tills julafton.
Då är jag ledig.
Finally.

Idag har jag bjussat Sterrus på bensin & babs.
Är inte det en salig blandning då? Det tycker jag allt.
Hemligheten låg i att jag inte kommer orka
laga mat mellan jobb-passen, men det sa jag inget om!
Jag tror jag ska dra en liten vila så jag orkar jobba inatt också,
sen kanske jag hinner göra någon nytta alls om jag orkar.

haha jaa, fan jag är riktigt trött.
Huvudvärk och mina ögon svider, blöööö.
Jag vill städa & fixa, handla mer julklappar & leka räv.

BTW.
För er som inte fattade det så HAR jag faktiskt gått Hotell & Restaurang,
så jaa, jag vet faktiskt vad protein är för något.
Smartrövar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ställ Sterrus vid spisen för sjutton!!! Nån jäkla jämlikhet får det väl va ;) Ta hand om dig och KRAM / "Morsan"

2010-12-18 @ 18:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0