Min dag med Ors!

Jag skrev ju att jag skulle blogga om den,
och det tänker jag också göra!
Sen väcktes jag miiitt i mitt House tittande av en massa löjl.
Haha :D Jävla joll säger jag bara!
Men eftersom att NÅGON här faktiskt måste vara en vuxen person,
tar jag på mig den lilla rollen och skrattar för mig själv istället.

Hihi.

Iallafall! Ors bor i skåne numera och det var ÅR sen vi sågs.
På riktigt!
Bra kamera hade man också, bevisligen. Hahah good times.

Ett litet stiligt winnerbäckfan-Ors som numera är Pappa-Ors åt söta lilla Liam!
En bunt 15 åringar helt enkelt!

Så nu har vi hunnit vara hemma hos mig och Liam har skrämt halvt ihjäl
Diza med sitt -TATTEEEEEEEEEEEN! haha, hur gulligt som helst.
Han var lite blyg först, men det hjälptes med att mata katterna med lite godis.
Ors fick göra det först, sen slutade det med att Liam blev så exalterad att han
kastade godis efter katterna, hahah!
Sen lekte vi med tomten & åt alldeles för många kakor.
Vi har även varit på stan en sväng & kört räser-vagnen, grön & alldeles jättesnabb!
På vägen till bilen såg vi många hundar, som Liam stannade och kollade på en efter en.

Jag har retat Ors alldeles för mycket för skånskan han börjar lägga till sig med,
men det suger röv att du måste åka tillbaka 70 mil härifrån! Alldeles för långt ;/
Nästa gång är det jag som kommer till skåne! Hoppas jag.

Sen kramades vi Hejdå och så åkte dom ;<

Sen åkte jag till gymmet & gjorde mitt Event-jobb.
Extra jobbigt, men extra pengar !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0