När

man funderar på vad man ska hitta på i helgen
när man ska ta vilodag från gymmet, är man beroende då?

Känner mig så fett pepp på gymmet och uppbyggnad.
Grejen är att genom mitt jobb & gymmet bränner jag nästan 1000 kalorier
varje dag. Vilket betyder att jag måste äta ca 3000 varje dag.
Vissa dagar äter jag inte ens över 700 så det är ju awesomeness.
Har iallafall ett program i iphonen som visar mig hur jag ligger till.
Nästa veckas mål är att ligga över mina 49 kilo.

Det svåraste är just att få orken till att laga mat,
när man jobbar fredag-torsdag veckan efter
Dag och natt (som denna veckan)
Blir man helt slut. Jag orkar inte ens laga mat.
Det enda jag vill är att åka till gymmet & sen sova, haha.
Folk kan ju aldrig förstå att det kan vara så jobbigt,
vissa jobbar ju faktiskt också natt med 10 timmars pass.
Grejen då är att då sitter man ju på en stol i tio timmar med rast.
Tycker du att det är jobbigt att städa din lägenhet i 3 timmar?
Jaa det gör du, testa då jobba dag & natt med det, dubbla antalet medel
och trasor och garn och 210 meter dammsugning.

I helgen vill jag vara snygg & mysa ihjäl mig med glass.

Fast imorrn har jag ju bandyträning.
Bäst att jag lägger mig :P Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Deniz

jooina oss på lör då? :) Cajsa har ju fyllt år så vi ska nog föra hemma hos Alexandra och sen dra på krogen typ ;P

2010-12-10 @ 04:48:15
URL: http://bengibong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0