Bara början!

, nu är min blogg officiellt skapad! (igen)
Min första fråga var, hurfan gör man en "header"? Behöver man en sån?
Mitt svar blir nej, det gör man inte, man kan vara cool ändå.
Min dag i övrigt har inte varit positiv, faktum är att jag sov riktigt dåligt.
Jag la mig klockan två, vilket är tidigt för mig, och låg vaken till FEM!
Därefter vaknade jag/halvsov hela jäkla natten. När addes klocka började
tjuta imorse (ja, TJUTA) då var jag all worked up av rage redan.
Så little did Adde know att han gick in i Dragons lair och skulle
stekas till döds såfort han öppnade munnen. Nu hände ju inte det här på riktigt,
men nästan! Jag slängde coolt fram min mobil på bordet och hänvisade till min
sleepcycle på min iphone, den registrerar nämligen hur man sover, så jag
behövde inte ens dra till med att jag förmoodligen sovit dåligt HELA natten,
för se där! vilket bevis! Så nu har jag vart grinig hela dagen och äntligen sovit på saken.
Jag känner mig bättre, men nu till ett större problem...
Vad ska man äta för middag?

Tänkte även passa på att lägga ut en stilig bild jag tog igår på Adde med florsocker
all over och en masu som glatt tror att han är påväg att få grädde, vilket inte var fallet.
Sorry masu.








Hörde även att det finns folk som inte förstår mitt "pök", inte ronny & ragge pök!

Utan "Jak e pök" pök! Titta & Njut.

http://www.youtube.com/watch?v=xGaucDp9Rls



Kommentarer
Postat av: dinDuva

Behöver du hjälp och fixa upp din blogg, så kan säkert jag hjälpa till lite ^^

2010-02-17 @ 19:07:21
Postat av: :D-K /Dennis

Lyssna på "Kickapoo" med Tenacious D så får du höra hur de går för arga drakar haha!:P Man vet aldrig vad gardinvikingsAdde kan dra fram för hemska vapen ^^

2010-02-17 @ 19:31:35
Postat av: Malin Mallan Norell

Jag har längtat och letat efter din blogg och nu finns den äntligen! :D Go girl!

2010-02-17 @ 19:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0