Gammal & grå.

Tja gamlingar!

Idag har jag för första gången hört kommentaren
"synd att du är så GAMMAL", ursäkta mig men...
Jag är tjugo år! Är det gammalt? Är det nu dom gråa
håren ska smyga sig på mig? Är det nu jag måste skaffa barn,
innan det är försent? Vad hände med mina bästa år?!
Hade jag dom när jag var 15? Måste jag ringa Martin och tacka nu?
Herregud... Jävla skitunge, han tog min ungdom!
(inte Martin utan bebisen som kallade mig gammal,
för är man gammal när man är 20 då är man bebis som 91a!!)

Iallafall!

Idag har jag vart och träffat "trevliga" snubbar från Morastrand,
dom skulle hjälpa mig att fixa vår tvättstuga på jobbet, som vart trasig.

Moragubbe- Varför har du inte skottat här för?!
(det är ju HANS jobb som HAN får betalt för, men tydligen skulle jag göra det)

Jag- Ehh, jag har ingen spade?


Moragubbe- Det här kan ju du laga SJÄLV! varför har du inte lagat det själv?!
Nu tänker jag lämna verktygen här så gör du det själv sen!!


Alltså :
1.
Han förväntar sig att hans lagning suger så hårt att jag kommer
få lov att fixa tvättmaskinen SJÄLV sen när han gått därifrån?

2. Sen när blev jag en jävla rörmokare som fixar tvättmaskiner?!

3. Om jag vore rörmokare hade du inte behövt lämna verktygen, apa!


Idag har Addes föräldrar vart här också, fikat och myst.
Så vi har städat och dammtorkat hela lägenheten!
Efteråt passade vi på att värma varsin paj som vi bakade
förra veckan! Masu älskar när det luktar taco och satte sig
direkt på bordet och stirrade med sina laser ögon på addes paj
och delade upp den i masus bit, och addes bit.

Fint paintat av mig även! ZZz laser!


Lite bilder på lägenheten!




Lite vardagsrum & sängkläderna från H&M home, så myysiga!
Har även planerat att måla sovrummet vitt & byta ut lite grejjer
så det blir somrigare i vardagsrummet!


/Soffy

Kommentarer
Postat av: M

Mysig lägenhet. :)

2010-02-19 @ 16:15:34
URL: http://meeela.blogg.se/
Postat av: Elina

Haha mora strand, dom är ju bara så jävla slut :P

2010-02-22 @ 01:08:06
URL: http://elinahulten.blogg.se/
Postat av: Malin Mallan Norell

Måste hålla med Elina! Dom är slut i huvudet, vi hade stop i avloppet hela tiden på tuvan, och gubben (som skulle rensa) blev bara mer och mer förbannad på mig för att jag tydligen spolade ner masssa mat i avloppet.. Det visade sig sen att han aldrig riktigt gjort rent ordentligt för det fick pappa komma och göra.. :S Hel knäppt. Borde dom inte kunna sina jobb? Hel mysiga sänkläder! <3

2010-02-22 @ 10:21:11
Postat av: Anonym

vad mysigt ni har det, var bor ni??

Ska börja läsa din blogg jag, den var trevlig:D //Lindeberg

2010-03-03 @ 20:55:55
Postat av: Sofie

Bra Anna! :DD Härligt att du tycker det! Vi bor på hindriksheden! Nidå? :D

2010-03-04 @ 22:06:33
URL: http://soffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0