Helgen!

Helgen har vart rätt galen trots allt!
Addes kusin Henrik kom och hälsade på med sin sambo Hanna!
Härliga personer måste jag säga, plus att Hanna är den snyggaste
tvåbarns mamman jag någonsin sett! Det visade sig sedan att adde
lovat att vi skulle äta köttfärsås fast att jag redan uteslutit det för längesen!

Adde -Men vi skulle ju göra köttfärsås!

Jag -Skulle vi? Det skulle vi ju inte!
"Hej välkommen till oss, här äter vi köttfärsås!?"

Adde -Kanske inte... Men nu har jag redan skickat sms och sagt det!

Jag -VA!? skicka om!!


Jag vet inte varför det spelar någon roll? Köttfärsås är ju gott!
Men när en del av addes släkt kommer som jag aldrig träffat
känns det garanterat fel att bjuda på köttfärsås.
Iallafall så gjorde jag fläskfilé gryta med kokosmjölk & grejjer
och precis allting tog slut, grytan skrapad. Jag var nöjd!


Sen drog vi på krogen och jag drack nog rätt mycket ändå.
Jag blev inte så full som tur var, jag tål nog mer än jag tror!
Jag fick också bevis på att min lillebror är en utmärkt chaufför!
Han kör superbra och sladdar tillochmed bra!
Han är även superbra på att lyssna & komma med bra råd,
trots att jag var lite småfull och wajnade aningen föör mycket.
Simon Lampinen, du är bäst <3

Det var allt från helgen, kommer nog ett inlägg om idag, senare idag! Detni!

Kommentarer
Postat av: Hanna

ahmen asså sofiiii nu blir ja tårögd i gen...^^

Shluut nu! XD XD

Du är oxså en böna..trots du inte har nå barn! :-D

2010-02-25 @ 18:38:51
URL: http://fightingfish.blogg.se/
Postat av: Hanna

Föressten.....vi hade som ni redan visste blivit lika glada över köttfärssås o spaghetti ^^

Do not shame! We like it.

2010-02-25 @ 18:39:36
URL: http://fightingfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0