Sheikar & ryska spioner.

Inte idag heller har mina kära kläder dykt upp.
Det betyder alltså att imorgon! Imorgon är dagen med stort D.
Dubbel D! HEHE... (lyckades tillochmed rimma på den)

Jag vaknade imorse efter att ha drömt en mardröm att jag var
barnflicka hos en familj i god knows where. Jag minns inte riktigt
vad som var läskigt förutom att pappan såg ut som en sheik.
Ja alltså en sån där snubbe med turban på huvudet, som bor i öknen.
jag får nog lägga upp en bild! han hade även ett konstigt snöre runt
halsen som han pillade på. Jag borde leta upp en drömtydarbok och se
vad det här egentligen betyder, har jag vart sheik i ett tidigare liv?
Det kanske är därför jag fryser hela tiden, jag är van vid ökenlivet!
Aha!

<--- SHEIK (Sheikh Mohammed bin Rashid Al Maktoum) tydligen.

Aanyhow, jag hoppade sedan i en dusch, sminkade mig och klädde på mig
sen drog jag på personalmöte. Väl på personalmötet fick jag massvis
med ekologiskt-nomnom kaffe. Sannah sa att det var svagt kärringkaffe!
Sannah ljuger. Jag gillar ju STARKT kaffe! Tror jag...
Mötet flöt iallafall på och vi kom fram till massvis med bra kejjer.



Inatt jobbar jag natt, imorgon jobbar jag natt, och på fredag morgon ska jag upp
vid 6 tiden för att göra mig redo för kortvasan-tåget.
Det är ett 20 vagnars tåg proppat med skidnördar från stockholm som
är sponsrade av ICA och får en massvis med kexchoklad & ICA-vatten, GRATIS!

Ett år hade vi lånat vagnar från ryssland, så när jag gick igenom tåget
hörde jag ett misstänksamt "Prrvjet svjett svett tjohett" och jag ba,
-SHIT, ryska spioner på MITT tåg?! Fast det visade sig sedan att det
enda dom ville ha var lite mer toapapper. Men det tog ett tag innan
jag hajjade det, ryska nivet. Inte min starka sida.
Så ni kan förstå att jag ser fram emot och se vad som kommer hända denna gången!


Efter att jag läst igenom mitt blogginlägg tänker jag såhär,
Shit! mitt liv är nog rätt intressant ändå. Iallafall när jag drömmer.

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0