Nya saker!

Yaay äntligen får ni höra från mig igen,
Jag vet att ni har väntat... right?
Jag har jobbat dag och natt, och eftersom jag inte
jobbar som bloggare såå ehh, hade jag inte tid. Sawwy.
Iallafall!

För att få tag på mitt eftertraktade paket fick jag lov att
tvinga Adde att ta bilen ner på stan, trots all vasaloppstrafik.
Vi parkerade vid en stor "PARKERING FÖRBJUDEN!" skylt och
knallade in på postkontoret. Där visade det sig att det hade varit
två nissar hemma hos mig redan, men ingen var hemma.
Alltså hade dom kört tillbaka paketet igen! Allt gick bra,
jag fick paketet tralala, ingen rolig historia om någon post-nisse,
tyvärr.

Så, Här är krejjerna!


Linne i chiffong från Prophecy.
Lite kort och sådär,
men har man snygg mage så är det lugnt ändå!






Linne från Meghan
Med empire skärning & i silke, inte helt fel (:
Att det inte kostade det riktiga priset 2600:-,
var inte heller helt fel.
Älskar linnen med bar rygg! SÅ snyggt.
Det där fina smycket i nacken fastnade dock
i mitt hår sisådär 7600 gånger innan jag fick
på mig det. Grr.


Wetlook jeans från Superfine
Det ser ju ut som helt vanliga svarta jeans på bilden,
det var kissigt svårt att ta en bra en, men vafan.
Dom är awesome! Känns som läder eller nåt,
ni får se IRL helt enkelt! Dom kommer bli ett par favoriter.

Och väskan har ni ju sett! Så det var allt jag hade tid med idag!
Hörs imorrn!

Kommentarer
Postat av: M

Snyggt! Alltihop! Gillar din stil! :)

2010-02-28 @ 19:01:51
URL: http://meeela.blogg.se/
Postat av: Hanna

Snyggt :-D Cooling!!

2010-03-01 @ 19:46:08
URL: http://fightingfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0