Snabbis!

Tjabba snyggingar!
Jag tänkte passa på med en snabbis här, eftersom jag tänkte
åka iväg till Stefan (Sterre, steppe, steppelicious, 12, osv)
och tvinga på honom en av mina älskade historia filmer!
Fast han säger att han också tycker dom är bra,
och ser han dom med mig, då tänker jag tro på det.

Idag har jag vart fancy-mama och städat som en tok!
Det känns bra efter man har jobbat natt och inte rört
ett finger hemma (pft). Slängde miljoner kilo gammalt smink, typ.
Varför man har kvar tusen gamla mascaror som är slut
för längesen kan jag inte riktigt svara på?
Alla säger att jag är sparsam så det kanske är där det ligger.
Över-sparsamhet!

Jag ringde även sjukvårdsupplysningen,
fick tala med en riktigt trevlig kvinna må jag säga.
Jag fick känslan av att hon diggar det där med sömn,
men det kan ju vara så att det bara är jag som... tycker så.

Jag- Så nu har jag inte vart helt frisk på två månader, fast att jag sover normalt.

Sömnkvinnan- Jaa men sov MER! sov LÄNGRE!
lägg dig TIDIGARE, du får inte bli STÖRD på nätterna,
VILA gärna på dagen! VILA innan du ska jobba natt!
Folk tror det inte men immunförsvaret ligger i SÖMNEN!
Du måste sova för det är kroppens ENDA sätt att återhämta sig!!
Förutom kost då.. Men kortfattat,
GÅ OCH LÄGG DIG! VAFAN GÖR DU UPPE KVINNAAa??!

Okej, det sista sa hon faktiskt inte men jag tror hon hade ett dolt budskap, vad tror ni?
Nu ska jag åka och titta på film, och därefter, vem vet?
Kanske ska man dra till med någonting så vilt som att gå och lägga sig!
Sömnkvinnan lär bli glad.


Min outfit idag & min lunch kommer HÄR! Puss!


Hårrosett: H&M
Väst i sequin: Cubus
Topp: Divided
Jeans: Monki




Massa thaimat & stekta nudlar mm. <3


Kommentarer
Postat av: :D-K /Dennis

Ja sov för hel ve te!:P

2010-02-20 @ 12:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0