Take this, Haters!

Ja alltså, jag är nog en sån här person som folk stör sig på.
Jag tror det! Allvarligt. Jag hamnar jämt i trubbel, i skolan,
på jobbet, på internet, IRL också antar jag.
Jag vet inte varför? Jag är ju skittrevlig?
Folk tar mig på fel sätt helt enkelt.
På praktiken i skolan tex, stog man i 8 timmar och
skalade iskalla jävla morötter tills man ville ta livet av sig
om man så fick lov att skala EN endaste morot till när klockan
slog fyra. Så när klockan väl slog fyra och jag packade ihop
kommer snubben jag har som praktik eh.. haxxare? och säger:

"Du ska göra tomatsallad också!"

-Jaha? Men jag har ju slutat nu?
"Det spelar ingen roll, jag har inte sagt någon tid, gör tomatsallad!"
-Jag har bara 8 timmar per dag så nu går jag hem!

Jag gick ju givetvis inte hem utan jag ställde mig där
skitförbannad och gjorde en ful jävla tomatsallad.
Samma visa varje dag ungefär, men vem fan orkar skala morötter på heltid!?
och hur många fula tomatsallader behöver man egentligen!? Herregud...

Jag fick sedan som utvärdering:
"Hon vill inte göra det jag säger, jobbar inte självständigt och är riktigt otrevlig"

1. Hur FAN ska man vara självständig när man skalar morötter?
Ta bananer istället? När han frågar vafan jag håller på med kan jag
ju alltid svara "Är självständig" och le somfan. -> :D
två flugor i en smäll?

2. Jag tänker inte jobba gratis & göra allt skitjobb du inte orkar!

3. Sant att jag inte ville göra nåt du sa åt mig, för du sög och jag
tänker aldrig bli kock och stå och skala en endaste till morot!
Slavdrivare!

Grejen är att jag är skillad somfan på att laga mat,
jag har verkligen aldrig gjort någonting som blivigt dåligt.
Men betygen på HR handlade mer om hur snäll man var mot lärarna,
hur villig man var att väga köttbullarna, eller om man visste
hur många GRAM potatis som beräknades till en person.

Jag säger såhär, hur mkt potatis som beräknas till en person?
Det märks väl.

Kommentarer
Postat av: M

Tack så mycket snygging. :D



hahaha! nu fick jag garva x'D

2010-02-28 @ 18:59:10
URL: http://meeela.blogg.se/
Postat av: Deniz

lolz vilken jävla idiot!! Du är ju skittrevligaaaast i hela världen :D haha nu lät jag typ som en 5 åring xD

2010-03-01 @ 03:58:43
URL: http://bengibong.blogg.se/
Postat av: dinDuva

Vad är snubbens namn? :S

2010-03-01 @ 14:54:19
Postat av: Kristoffer Dellsand

VA!? vem fan är gubben ska skicka döda djur till fanskapet! idiot anmäl gubben! han borde strypas!

2010-03-03 @ 01:27:19
Postat av: SOFFY

hahah! Han hette Jon! efternamn vet jag tyvärr inte :( men alla ogillade honom! han är LAMER!

2010-03-03 @ 18:20:21
URL: http://soffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0