5 dagar!

Sen senaste inlägget. Gaalet!
Just nu har jag semester ;) Eller ja, jag är ledig nu
efter mina mördarpass eftersom jag hade 4 dagar att ta ut till
så la jag på dom veckan innan min semester och får alltså 5 veckor &
3 dagars semester! waay ;D och iallafall 4 veckors betald semerreverre!
Det är väl inte fy skam?

Så frågan är ju vad man ska göra imorgon? Det blir nog banken och
kanske att jag städar en massvis om jag känner mig själv rätt.
Jag började redan i helgen medans sterre va här, stackarn.

Sen har det vart massa mys som jag inte lagt in här!!


- pusspusspusspuss!!
-ohhh the aagony! painz iz killing me!!


okejrå, hit med nyllet! nom nom nom



I can haz tampons?


EHEHE!
(notera shibban surimuri i bakgrunden)


I iz pozer boi, now... Adore me!
Sååå sööt :D körken-pup! Om han välter kommer han inte upp igen,
hahah.. är det inte awesome?


Alldeles sommarsnygg och sådär sommar-vit.
ÄLSKAR halsbandet ;)


Jeansjacka, maxiklänning, peace-halsbandet, slit & släng brillorna &
min snygga bränna! Visst är den alldeles påtaglig ? ;> wooo.
Var faktiskt och åt med Beckie & Linn på Wasa den här dagen.
Det var awesome och dom var awesome! Har inte skrattat så på
88 år... eller sen sist jag såg dom förmodligen?


Jag borde flytta till ett varmare land. Jag har ju redan vinter-ångest.

I LÖRDAGS.

Sååå var jag snyggi iii...

Vitt linne, svart kjol, stay-ups, boots och guldiga smycken.
Ska man till älvdalen lär man inte vara så preppy ;) Som typ,
alla mina klänningar är. Så det kändes härligt.


Hahaha, jag har chips i handväskan... Jag var ju så hungrig!


Nu ska jag nog hitta på nåt så jag blir trött, imorrn blir banken på morgonen (;
So long bitches!


Mary Kay grejerna har inte kommit än btw :S jättekonstigt?
Så här lång tid har det aldrig tagit. Ska kolla upp det om det inte kommer imorrn.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Har Sannah skaffat en till hund?

2010-07-12 @ 05:00:31
URL: http://kinne.blogg.se/
Postat av: Soffy

Haha nää det är lindas hund :)

2010-07-12 @ 21:06:48
URL: http://soffy.blogg.se/
Postat av: Jessica

Okej, jasså. Då är det Linda som skaffat 'en till' då :p

2010-07-13 @ 01:41:56
URL: http://kinne.blogg.se/
Postat av: Soffy

Haha ja hon fick en valp av hennes karl ;)

2010-07-15 @ 02:32:18
URL: http://soffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0