Blogging away!

Ja shit, vilken ÄKTA bloggare jag börjar bli.
Resor och kläder har jag råd med!

Nu har jag beställt lite småsaker från Asos,
i storlek 32, alltså, GALET att storlek 32 räknas som "petite",
Sen NÄR blev jag petite? Men det märks väl om jag ens
får på mig sakerna... Haha. Men nu när jag tjänar mer och jobbar mer,
(betalar mer i hyra) förtjänar jag väl lite goodstuff?


Sneakpeak ;)
Hoppas den går över röven på mig!

Sen åker jag på utlandsresa den 24e! Givetvis min första
någonsin, men ändå. Inte som kenza eller foki som är
utomlands 1 gång i månaden... Men det är lurre!
Med min höga läsar-rate så kommer jag också bli top 10 i sverige!
ELLER HUR?? Då får ni följa med mig på resa.. Höhö.

Nu har jag en kelig honkatt här som vill dricka mitt vin.
Så jag lär kanske gå och sova, ska ju upp och jobba imorrn...
Nu börjar det med 3 tåg om dagen. Åhh vad jag längtar! Nawt...
Har även filmbevis på när Diza biter mig i tån. Jag ska nog lägga upp den
på youtube så alla får se hur elak hon egentligen är mot sin snälla mamma!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0