Frillan!

Gud vad Sterre kommer bli sur på mig nu ;)
Ett enda inlägg om frillan! Huhuu :>


-Sterre? Kolla på mig då? Kolla upp nu!


-Hmm... Le lite då? Le då! le och kolla in i kameran!


Fake-smilet of DOOM! Men okejdå, det får duga. Svartvit blev du också :D

Däremot... så gav han igen. Jag ser förjävlig ut.
Men jag kommer antagligen bli mördad om inte jag lägger ut iallafall en så...


Jag lider :(


Nu vet ni iallafall! Visst blev han SNYGG(are)! Den där Anna Frost, hon kan hon ;)
Sen så var ju jag med i spelet och färgade och slingade också.
Så jag kan väl jag med! lite... grann.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sterre-mamma

JA! Vilken snygging!! Så lik kusin Johan! Tack Soffy! Och du! Deppa inte; du är så bedårande söt/snygg/stilig på bilderna vi får se här på bloggen, då det är inte mer än rättvist att det kommer en lite mindre bra bild en gång ;)Vi tycker om dig ändå! :))

2010-07-01 @ 08:10:50
Postat av: Maley

Det där vart skitbra, det klär honom. Mycket bra!!

Love yaah!

2010-07-01 @ 21:52:39
URL: http://maleyeriksson.wordpress.com
Postat av: Elina

Blev super bra! (y)

2010-07-02 @ 16:29:28
URL: http://elinahulten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0