Puhh!

Semester? O rly? Har inte kommit in i det än.
Iofs har jag ju bara haft riktig semester i ehm.. nästan 2 dagar!
Så det kanske inte är så mycket att komma in i?
Imorgon ska det börjas städas här hemma igen och sättas ihop
min rumsavdelare från IKEA, kanske möblera om lite!

Sen på söndagen kanske jag drar till Norrland och min Farmor och Farfar.
Skulle vara riktigt roligt att åka dit, men jag vet inte vad jag ska förvänta mig.
Jag har aldrig varit där utan pappa ens och sist vi var på semester ihop var 2008.
Vårt sista år.
Farmor är jättekänslig och gråter varje gång jag pratar med henne i telefon,
därav anledningen till att jag inte ringt henne på nästan 2 månader, och det
skäms jag nog lite över egentligen... Men det är så svårt att alltid vara den starka
och trösta alla andra, när man själv känner sig helt otröstlig själv.
Det har inte varit ett uns lättnad på mina känslor sen den dagen,
och jag märker ibland att jag lever kvar i 2008, tror att du vart med på saker
jag gjort som har hänt nu, fast att du inte ens är kvar här hos mig.
Min faster, hennes man och mina kusiner kommer dit då också.
Det kommer nog bli kul att träffa dom trots allt.
Jag hoppas bara jag kan hålla mina känslor i schack.


Pappa & Soffy spelar trummor i Gbg.
http://www.youtube.com/watch?v=i20wfakqWqE
"I can still recall our last summer,
I still see it all, walks along the Seine,
laughing in the rain, Our last summer - memories that remain"


Kommentarer
Postat av: Sterre-mamma

Dina ord rör mig ända in i hjärteroten. Behöver jag säga mer. Den är tung i år, sommaren :( KRAM

2010-07-14 @ 10:35:49
Postat av: Jin

Wait när var du i GBG? T_T

2010-07-15 @ 04:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0