Sista...

inlägget innan Egypten folkz!

Jag kanske går in på internetz på Arlanda men efter det så nono.
Skicka gärna inte SMS eller MMS då smsen kostar mig ca 4 kr att ta emot
och MMSen närmare 15 spänn, vi kan ju höras när jag kommer hem? (;

Idag har jag iallafall stressat runt och fixat det sista som ska göras inför resan.
Ungefär fått tusen "Har du blablabla med dig?" av Adde, och han har nästan fått
Ja på alla tusen frågor! Så jag har koll. Det är iallafall vad jag vill tro.
Så ha inte sönder min bubbeljävel just nu!!!
Jag kan fortfarande inte ta in att vi ska göra det där som folk på TV gör.
Flygplan? Flygplats? Egypten?! ... Shit.
Jag har ju aldrig flugit förr och inte Adde heller, så det blir officiellt en första gång för oss båda.
Det kanske låter löjligt men det är så. Jag har inte åkt utomlands på semestern utan till
alla mina släktingar. Först norrland en sväng, sen göteborg och vidare till malmö sen hem.
Vi prioriterar släkten över playan så att säga, och det har varit alldeles underbart!
Men nu är det nog dags att se lite av världen istället för samma gamla Sverige.
Om jag inte dör av nervositet halvvägs.
Jag är en såndär person som blir nervös av att handla med pengar och inte kortet.
(Tacka gud för VISA-kortet) så det där med att hålla i massa papper och
checka in, taxfree mm mm, kommer göra mig svimfärdig.
Så vi får se. Vi får se om vi tar oss till egypten. (; HEHE.



Börjar bli lite nervig... Kör därför på Sterres favvo-face blåsfisken! ;PpppPppp!




Sarong och solhatt! Vad mer behöver man? (;

Nej meneee... Jag kommer sakna er alla kissigt mycket!
Speciellt mina älsklingar: Sterre, Limtsack, Maley, Malin & Maria!

Nej nu ska jag nog sminka mig igen. Eller pilla med håret.
Jag tänker inte så mycket just då. Ja shit, vilken tjej jag är.

Älskar er! Kommer sakna dig mamma! Och simon & sannah såklart ;)
Diza och masu också. Shiloh och lynxen också. Fast att du fiser lynxi!
Du är OK ändå! Nu ska jag ge mig. PUSS!

Kommentarer
Postat av: maley

SÖtfisan, gonna miss yaah! :) Men vi ses snart igen och då har vi lite att ta igen, någon krogrunda, lite snack och annat trevligt. Ha det nu så underbart och njut så mycket ni kan!

Pusss!

2010-07-24 @ 10:41:45
URL: http://maleyeriksson.wordpress.com
Postat av: Maria

Hoppas ni haft det underbart!!

Som Malin säger, vi lär ju ta en krogrunda snart. Alldeles för länge sen sist. :D

Puss o kram söto

2010-08-01 @ 12:00:00
URL: http://erikssonmaria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0