Bra dag!

Vilken bra dag det blev då?

Jag hann åka iväg till affären och där inne regnade det ju inte alls!
Och rea var det. Jag köpte en lampa och en svindyr matta!
Fast mattan hade vart ÄNNU dyrare IRL och lampan skulle
ju ha kostat 1200 om det inte vore för rabatten, hehe ;)
Så jag köpte dyra fina saker till bra pris. Rea-jagarN.
Det är jag det!



Ni kommer få bild på mattan sen säkert, men än så länge ligger den
kvar i bilen, fick ändå lov att städa massvis i lägenheten innan !



Sen blev det Entrecôte, rösti & eget vitlökssmör! APgott!
Och ja, lite vitlöksbröd också :D Hehe. Fan vad jag gör gott vitlökssmör!
Jag är ju typ... bäst? Men det blev över så jag ska ta med det till Sterre
och hoppas att han håller med mig på den där bästhets-grejen.

Så nu orkar jag inte sitta här mer! Vart produktiv somfan fast att jag vart ledig!
Badrummet och garderoben är så stiliga. Hallen med. En del saker kvar men,
så är det ju alltid? ;) suck :D yeye.
Off I went to träffa korthåriga Sterre med plattången i högsta hugg!


Sterry, dagen innan "klippet".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0