Fredag!

Sen blev det ju freddie da fredag och midsommar!
Jag var stressad of doom och fick inte sova någonting.
Hann iallafall måla mina naglar och lägga toning i håret
medans jag drog till mamma i mjukiskläder.
När jag väl kom dit var alla uppklädda! Ja, utom jag då.
Så där fick jag sitta med toning i håret i mjukiskläder bland
liten del av släkten och käka bland snyggingarna.

Sen gjorde jag mig iallafall iordning lagomt tills att vi skulle dra ut
på ferrelicious.




När mormor fick se min klänning sa hon "Men herrejistanes vilken SNYGG klänning!"
haha, detni ;) då är den alltså snygg!
Morfar sa att jag skulle säga att "det var klart för allt klädde en skönhet!"
Så söta <3 haha älskar min mormor & morfar.

Jag kände mig iallafall rätt så snygg där på kvällen i min nya klänning.
Hade faktiskt jätteroligt trots 68 miljoner myggbett och trasiga stay-ups.
Fick spela gitarr inför massa malungsbor varav jag fick en kyss på munnen
och fick höra att jag var "en ängel" av en av dom,
resten av kvällen blev jag kallad en underbar ängel!
Jag har iofs aldrig sett en ängel med rött hår. Men det sa jag givetvis inget om!
Ängel? Jag? Sure!
Det hela slutade sen med att jag och Bman fick sova i en liten husvagn, utelåsta
som vi var och jag snackade säkert halvt ihjäl honom! Men det blir så ibland ;)


Dagen efter, alltså lördag! fick jag dra och jobba dag trots att jag var ledig för lillebror
var sjukis och hade inte sovit nåt, så snäll som jag är så jobbade jag lite extra!
Efter det åkte jag och handlade grejs till tacos och sen bar det av hem till Sterre
för att kirra tacos, vilket vi gjorde rätt galant! Vi käkade tills iallafall jag storknade,
sen hade vi lite matkrig. Hahaha :D Ett kort ett för Sterre träffade mig hela tiden
med massvis av vassa gurkor och jag träffade ju ingen gång alls. Fusk?

Sen hade han en hel champagne flaska som vi delade på! Sen hade jag köpt
biggaråer (nästan som körsbär) så vi ploppade i dom i champagnen.
Sen fick jag för mig att fota det för det var så fint och roade mig med det
tills kolsyran nästan var slut. Haha!




Mitt snygga nya nagellack! Nya favoriten fo sho.


yep yep yep.

Det var allt för lördagen!
Senare idag (Söndag),
Ska jag åka till mamma och hjälpa henne plocka ur containern
på våran gård som står där sen vi fick vattenskada i garaget,
pappas motorcykel mm som står där. Så ska vi få grillat!
Härligt att slippa laga mat idag och bara vara ledig (;
Hörs sen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0