Glömde det viktigaste!

Och kom på att jag skulle skriva om det klockan 4 på morgonen.

och hörni grabbar, jag behöver ingen kniv för att mörda!
Det har sterres mamma sagt! Jag tror på henne!

Med den lilla inledningen tänkte jag bara berätta att alla småpojkar är kära i mig!
I helgen vid sisådär 1 tiden så står jag inne på tåget och städar i full fart, som vanligt
när typ 5 st killar i min LILLEbrors ålder (91or) börjar banka och knacka och härja på
dörren och på fönstren. Smart som jag är så blir jag (givetvis?) förbannad och
springer och öppnar, varav jag frågar vafan dom vill.
Nu visar det ju sig att hela högen blir väldigt fnissiga och tillslut skriker en av dom
"EN AVSUGNING FÖR SEXHUNDRA!!" Det andra som händer är att alla börjar
leta slantar i sina fickor att erbjuda mig för antingen en avsugning eller bullar
(ungefär det killar har i huvudet i den åldern antar jag?)
från bistron i tåget. Jag antar att jag såg väldigt skeptisk ut för tillslut börjar
den där 600 - killen låtsas att han suger av någonting, ungefär som att visa
hur man gör. Väldigt klipsk kille! Tillslut får jag nog och säger helt enkelt,
"Ni skulle aldrig ha råd med mig ändå" innan jag smäller igen dörren framför deras nyllen,
medan alla skriker "OoooOooOOooOOoOoo!!!" i kör.
Fast iofs förvånade det mig rätt mycket att dom ändå bjöd 600 till en svettig,
osminkad, städerska med smutsigt hår.
Jag måste vara så jävla rödhårig alltså.

Det var väl det jag hade att berätta just nu, klockan 4 på natten när jag jobbat klart.
Nu ska jag sova för imorgon drar det igång vid 10 igen.
Om inte slip-maestro på övervåningen vill annat dvs.

Godnatt mina älsklingar.
Speciellt mina 90-talister som älskar mig.
Jag älskar er också.
Förutom er som vill ha avsugningar,
ni kan slå er själva i pannan. Hårt.

Kommentarer
Postat av: Deniz

haha <3

2010-06-09 @ 09:51:48
URL: http://bengibong.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej, vad ska du hitta på idag? :)

2010-06-09 @ 11:21:31
URL: http://piinkpiercing.blogg.se/
Postat av: M

hahahahaha :D fy fan va kul x'D :D

2010-06-09 @ 18:27:06
URL: http://meeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0