Gym!

Äntligen har jag masat min, förmodligen liite fetare (än sist)
rumpa dit och kört arslet av den. Fan vad drygt det var!
Men nu ska det försöka hållas på det, någon gång i veckan!


Nästan helt ensamma också! Härligt! Då kan man ligga och jucka i luften
utan att oroa sig över att någon tänker kolla konstigt på en. Härligtx2!



Jag
vet inte vad dom håller på med i lägenheten ovanför.
Gör dom om hela skiten eller? Det skrapar och låter och STÖR mig
nåt så jävla fruktansvärt. Inatt fick jag äran att sova hela 4 timmar innan
dunkandet körde igång på morgonen och man fick gå upp till det ljudet.
Jag ska fan vila efter maten så jag orkar med att jobba natt,
är det inte tyst då så ringer jag polisen och säger att det låter som att
våran granne försöker mörda någon däruppe. Helt ärligt!
Han kanske försöker sandpappra ihjäl någon? eller borra ihjäl?
Det vet man ju inte? det KAN hända.
Annars går jag väl ut och skär sönder hans däck då?
Fast då kanske han blir kvar här & sandpapprar-away hela natta.
Och det får fan inte hända. Fan. Fan. Fan.

Nu kanske ni tycker att jag är en arg människa.
Det stämmer nog!
Adde har vid ett tillfälle sagt :
"Haha, tänk när du ska föda barn! Ingen jävel lär våga sig in i det rummet!
Jag tänker iallafall inte vara där! Lär bli mördad direkt!"

Det kan vi lösa rätt enkelt. Ge mig ingen kniv när jag ska föda då?
Då slipper ni dö iallafall. Mina slag är ju knappast dödande.

Hur som helst. Nu måste jag verkligen vila innan jag somnar med pannan
i tangentbordet. Puss på er allihop så länge!

Kommentarer
Postat av: Sterre-mamma

När urkvinnan släpper lös sina krafter i förlossningsrummet så krävs ingen kniv för att mörda.... ;) Om man inte gör som Sterre då; överraskar bara sådär genom att göra sin entré i badkaret :))Plupp bara!!

2010-06-08 @ 19:02:12
Postat av: Soffy

Haha! Gjorde han det? Hahahaha! Vad häftigt :D

Jag vet iallafall att jag kom med rumpan först. Så jag kan om jag vill också ;)

2010-06-09 @ 03:39:34
URL: http://soffy.blogg.se/
Postat av: Tobbe, | Tomelillas största blogg...

Hejsan i stugan! ;)

Allt bra?.

Ha en bra Onsdag!. :)

2010-06-09 @ 04:31:23
URL: http://tobbees.com
Postat av: M

haha "sandpappra ihjäl någon" xD

2010-06-09 @ 18:28:36
URL: http://meeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0