Kära

blogg.

Idag har jag shoppat med Sterrelicious.
Jag skickade ett sms med texten "Du + Jag = Stan" (coolvarning på mig?)
Och så fick det bli! Sterre behövde nya tshirts och shorts typ.
Så vi var mest inne på H&M och letade runt bland sakerna.
Nu har han faktiskt inte bara svarta tshirts utan lite grått, blått och vitt
att ha på sig också. Så himla snyggt!
Jag hittade en skitsnygg maxi-klänning på Cubus som tillåmed
Sterre tyckte var snygg! Han var nämligen lite tveksam till
byx-dräkterna jag hade provat innan. Men det var helt OK!
För det var jag med! Inget köp blev det däremot för mig idag,
vi ska dra ut på lönings-dagen igen istället ;) Muhaha.


Cool brud yeyeye.


Jag fick honom på kort weyeyeaya!


Ägdx2 och ja jag ser ut som en reptil på det här kortet.
men det kanske jag är? Fear of the Soffy!



Vill ni veta hur jag roade mig med min övertid i helgen då?


Sopa sopa sooopa!


Jag undrar hur dom gjorde med resten av fönstret när dom åkte?
Dom kunde ju inte gärna sitta där inne iallafall.




OCH!!! imorgon är mitt första smink-party.
Jag är så himla nervös. Jag har ju inte så mycket smink än.
Men det ska gå bra ;) Jag kan ju redan rätt mycket innan jag ens
började med det här så det kommer väl gå bra?
Jag ska till Monika innan själva klassen och sminka henne först (:
Man brukar göra det på värdinnan nämligen!
Och nu börjar det närma sig den 25e, så passa på att lägga till
saker i beställningen om ni kommer på nåt ni vill lägga till :)
Annars dröjer det en heeel månad tills nästa 25e då ni får chansen igen ;)

Det var väl allt för ikväll?
Nu jobbar jag dag och natt tills Torsdag igen men jag ska försöka hålla er uppdaterade!
Puss.


Kommentarer
Postat av: Sterre-mamma

Sofie; you ARE awesome!! Hade ingen aaaaaning om att det som behövdes var en readhead för att få Sterre att upptäcka färger! Nice work :) KRAM

2010-06-22 @ 19:22:04
Postat av: M

Snyggiiing! Man blir lite avis av att kolla på dina foton måste jag faktiskt säga! hihi :)

2010-06-29 @ 13:26:26
URL: http://meeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0