Klipp!

Idag har vi klippt oss!
Jag, Sterre, Adde och säkerligen någon till.
Som inte jag känner! Eeller som jag känner, men inte vet om?
Aaaanyhow.

Sterre kände sig som en 12 åring all over igen(han har ju inte haft kort sen dess),
men sen färgade vi håret och slingade det, då mådde han bättre.
Imorgon blir det även kurs i "how to plattånga ett hår"
Nu vill ju alla se bilder osv men jag får inte ta på Sterre förrens på Torsdag (?!)
Han bestämde det igår. Men jag tror han skojar. Imorgon skall vi ha det!
Jag klippte ju bara topparna, så det behövs inget bildbevis på direkt,
och Adde drog en wild-shot och klippte sig ur en frisörkatalog! Ja alltså en bild.
Som Anna kollade på och sen klippte liknande frilla då.
Good stuff iallafall!

När vi väl var hemma hos färga-håret-nisse så fick jag blodtrycksfall.
Helt snurrig blev jag och illamående som ett ap.
Sen kom jag på att jag druckigt kaffe på en snorvarm frisörsalong i 3 timmar.
Kan hända att man behöver en skvätt vatten om man har 90 genom 60 i blodtryck!
Eller om det var tvärtom? eller om det inte alls var sådär det var...
Lågt blodtryck har jag iallafall! Och värre blir det när man är VARM!

Och nu sitter jag med den här låten på repeat: http://www.youtube.com/watch?v=bP5EdQfO4ws
faaan vad bra. Good stuff eminem! Kommer ni ihåg när man lyssnade på honom när man
var typ 9 år ? och i lilla sterres fall.. ehm.. 6? 7? hahah. ye.
Sen har jag vart på bio, där vare fan APvarmt också.
Nu borde jag sova för klockan är fasikN fyra på natten.
Godnatt ladiez & gent´z

Kommentarer
Postat av: Sterre-mamma

Sterre-mamma har ångest. Har gått in i nån slags förnekelse. Kort hår? Min pefan???? Näe!?!? Hur ser ungen ut utan det långa håret? Det har jag glömt.... Jo Soffy, bilder behövs, i alla fall för att lugna ett modershjärta... KRAM

2010-06-30 @ 07:46:55
Postat av: soffy

Du kan vara helt lugn! jag ska fixa bilder idag! Och han är SKITSNYGG! Jag lovar! Om inte annat får du bevis på det ikväll ;) Kram!!

2010-06-30 @ 14:47:26
URL: http://soffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0