nom nom!

Åhh vad gott det var med några kex & phille & vatten.
Jag har hunnit med mycket idag gott folk!
Jag vaknade på morgonen, inget kaffe fick jag heller,
fast att jag skulle få det. Så där låg jag, levande död,
med en katt som la tassen på min axel och kramade om den
för att få klapp, och en annan som kutade runt runt i sängen
för att bli lekt med. Tillslut kom kaffet och jag kunde sakta
men säkert kravla mig ur sängen med duschen som mitt mål.
Där inne blev jag en ny människa. Kaffet hjälpte nog mest iofs.

Sen efter det åkte vi ner och solade och efter det var vi på gymmet.
Min lillebror körde så hårt med mig så nu kan jag knappt gå.
Hoppas han inte heller kan det, då är det jämt!
Benpasset of DOOM var det.

Nu ska jag packa ihop mig och så ska vi dra hem till mor min på middag.
Mormor och Morfar var redan där och hjälpte mamma med maten.

Så nu lär jag packa ihop mig och dra dit! Vi hörs laturz ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0