TJABBA.

Fan vad ni är här och snokar! ... är ni kära i mig eller?
Men ni får det! Om ni vill!
Idag har jag haft magknip. Inatt också.
Inatt sov jag 5 timmar igen. Haha, två dagar i rad?
Jag drog iallafall mitt slitna arsle till gymmet iallafall
och körde på, trots att allt i hela min kropp skrek
"NEJ FÖR FAAAAN GEREJRÅÅÅ" så gav jag inte upp!
Nu är det ju bara två nätter och en dag kvar, sen är jag ledig!

Idag har jag även gjort sushi!
Det var skitkul och verkligen as-äckligt.
Jag trodde jag kunde göra det gott, men rå fisk...
är tyvärr rå fisk och det finns inget sätt att göra det gott
förutom att tillaga det, och det är ju det man INTE ska göra med sushi.
Jag gjorde en vacker rulle som blev mosig mot slutet, jag kunde inte
äta den med pinnar utan tog den helt enkelt i handen, doppade den i
soja och sa "Nej. Det här GÅR inte" Adde smaskade away och fattade
ingenting, jättegott tyckte han!


In the making!


Inte gott :(


Jag fick hamburgare istället :D Hähähä! Med mina egna tomater!
Titta så stiliga dom är!

Känner mig stolt som en tomat-mamma som äter sina barn.
Där snackar vi evil herbivore...

I can haz sushi? pweees?
Hade jag vetat hur det smakat innan den här bilden diza, hade du fått
all min sushi. Kanske. Lite.



Mitt fina födelsedagsmärke ser ut som en finne :(
Fast jag är ju en finne så vafan. Pusu!


you wanna die? Todai? ...Can make it happun.


Nu är jag trött. Vi hörs sen. Eller ja, imorgon eftersom jag jobbar.
Mu.

Kommentarer
Postat av: Robin

Jag vill också göra egen sushi!

Var det inte gott?

2010-06-11 @ 12:17:32
URL: http://robinwinberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0