FASIKEN!

Jag är så himla ledsen just nu.
Varför var inte jag vaken klockan sex
imorse och shoppade Garden Collection!?
Kommer det komma mer? DET MÅSTE DET!
Jag hann inte ens handla MINA shorts :(
Jag måste kolla upp hur mkt pengar jag har kvar...
Varför höll jag inte koll på datumet? Saatan!
Ja. Man kan bli såhär upprörd över kläder :P

Här kommer några favoriter ur kollektionen,
varav skorna & den vita toppen är det enda
som inte är slutsålt!



Jaja... Thats life. Idag har jag iallafall vart duktig och fikat med kära Malin Norell!
Hon hade lockar i sitt tjocka hår och jag avundades det varje sekund!
Jag käkade tacotallrik och stoppade in hela nachos i munnen, det såg skoj ut.
Efter det åkte jag och hälsade på min kära familj, fick semla som adde åt upp
för jag hade käkat så mkt morotskaka på kaffetsugan.

Nu sitter jag här framför datorn och väntar på att klockan ska slå jobb-tid.
Opepp! Tro om man ska ta en powernap? Kanske i sovrummet där min
målade spegel ligger? (jag har vart duktig och målat den, den var asful innan)
Men Adde tror jag kommer bli hög av lukten inatt.
Då är jag kanske på bra humör när jag vaknar iallafall?
...Det kanske vore nåt.

Såhär tråkig är jag idag, sawwy! Men PUSS på er läsare så länge så hörs vi sen!

Kommentarer
Postat av: :D-K /Dennis

Vilken himla osis å missa det då!>.<

2010-03-19 @ 13:55:37
Postat av: :D-K /Dennis

Vilken himla osis å missa det då >.<

2010-03-19 @ 13:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0