Förlåt!


För min absence dom senaste dagarna!
Men jag har vart rätt busy!
Jag har hunnit:
Åka till Falun igen.
Tatuerat mig,
Gått på fancy bowling-fest.

Och lite sånt smått!


Osminkad girl, precis innan vi skulle dra till Falun.
Lagom trött & slut efter nattjobbet!


Vi bestämde oss för att ta en fika innan vi drog till Curb
eftersom våran mosters konditori ligger precis innan
man kommer in i själva stan eller innan man kommer till Curb.
Så som tur var jobbade hon & vi fick fika alldeles gratis med
våran underbara moster Marinas sällskap! Hon är verkligen härlig.
Fikat också, om någon tvekade ;)


Mmmhhh!


Killarna fastnade på Game Stop. Som tur var fick jag ta över spelet
från Adde och tro det eller ej men jag ägde simon på fotboll!
Kan hända att dom andra i butiken funderade över mina "kommentarer".
"NEEJ PÖKJÄVEL PASSA DÅÅåÅåå! Fel håll! SÅJA, JAA! KOM IGEN SKJUUT!"

Men det gick ju bra! då får man skrika lite.


Lite American Take Away & sen pinball! Sen drog vi hem :D haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0